تجلیل از تیم شهید کریمی جویبار از سوی هیات فوتبال جویبار

بنام خداوند جان و خرد 

تجلیل از تیم شهید کریمی جویبار در لیگ برتر مازندران از سوی هیات فوتبال جویبار در تاریخ  

۲۷/۱۲/۱۳۸۹ انجام گردید  

 

این مراسم برای تقدیر و تشکر و خداقوت گویی به اعضای تیم شهید کریمی جویبار برای کسب مقام سوم در لیگ برتر مازندران بوده که توسط هیات فوتبال جویبار بخصوص از ریاست محترم هیات فوتبال جویبار آقای اسفند ابدی انجام گردید  .

ذر این مراسم ابتدا ریاست محترم هیات فوتبال با نام و یاد خدا شروع و به سخنرانی پرداخته و از زحمات بی وقفه مسئولین تیم شهید کریمی که با حداقل هزینه ممکن این تیم را به مقام سوم رسانیده و حتی جایگاه واقعی این تیم در رده اول می توانست شد صحبت کرد و با ارزوی موفقیت و پیروزی های بیشتر و بهتر به سخنان خود پایان داد  .

و در ادامه مسئول پیشکسوتان جویبار آقای عظیم شریفی با روحیه دادن به این تیم برای پیشرفتهای اینده و صبور بودن بازیکنان برای دریافت مطالبات مالی خود از این باشگاه سخن گفته شد . 

همچنین آقای حسین عشقی به عنوان دادستان شهرستان قائمشهر و مدیر باشگاه شهید کریمی جویبار به شایعه های در مورد عدم پشتیبانی خودش از این تیم در فصل بعدی (سال ۹۰ ) پایان داده و به تمامی اعضای این تیم قول همکاری بیشتر در توان خودش و دیگران داد. در ادامه از هیات فوتبال جویبار از این مراسم بسیار خوب و به یاد ماندنی تقدیر و تشکر کرده و همچنین از این هیات در خواست یک حامی مالی مناسب برای این تیم خواستار شد  

و در پایان اهداء جوایز به رسم یاد بود به اعضای تیم شهید کریمی انجام گردید و بعد از ان به صرف شام مشغول شدند  

این مراسم از یک خبرنگار خبره و پیشکسوت عکس و فیلمبرداری شد تا در روزنامه نسیم سبز و مجله سمن به چاپ برسد  

با تشکر : هیات فوتبال شهرستان جویبار    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد