بازار یابی ورزشی

امروزه استفاده از شیوه‌ها و فنون بازاریابی در فوتبال جای خود را باز کرده است این درحالی است که در شرایط فعلی دلیل اصلی بسیاری از کاستی ها و نقصان‌ها در عرصه ورزش کشور، عدم بهره‌گیری صحیح و مناسب از مفاهیم بازاریابی است.

" مدل اولویت عناصر و مؤلفه‌های آمیخته بازاریابی ورزشی در صنعت فوتبال ایران" ‌عنوان تحقیقی است که توسط رضا محمدکاظمی، فریدون تندنویس و محمد خبیری در بیست و یکمین کنگره ورزش و تربیت بدنی آسیا و اقیانوسیه که در چین برگزار شد، ارائه شده و رتبه دوم مقالات برتر را به خود اختصاص داد

ادامه مطلب ...

آموزش مربیان فوتبال

آموزش مربیان فوتبالروز پس از یک مسابقه یا یک تمرین شدید 

 

دویدن سبک : 50 تا 60 درصد از بیش ترین ضزبان قلب ( ضربان قلب 120 تا 140 ) که بین 20 تا 30 دقیقه طول بکشد. این عمل برای بازیکنان جوان می تواند با کار تکنیکی سبک جایگزین شود. دویدن ، پاسکاری و تنیس فوتبال.

حرکات کششی : تمرینات کششی خاصیت انقباظی عضله را به حالت عادی بازمی گرداند.عضلات شکل خود را دوباره بدست آورده ، گردش خون بهتر می شودو فرایند بازسازی برای ضربه زنی بهتر به آسانی صورت می پذیرد. 

ماساژ: پس از انجام بخش بازگشت به حالت اولیه یک ماساژ واجب و ضروری است. این جلسه ماساژ باید حدود 20 تا 30 دقیقه به طول انجامد. این ماساژ تشنج و انقباض عضلانی را منظم و مرتب می کند.

دیگر شیوه های بازگشت به حالت اولیه و بازسازی

* انجام ورزشهای دیگر مانند شنا ، حرکات ژیمیناستیک در آب ، دوچرخه ، پیاده روی در کوهستان

* سونا ، ماساژ با فشار آب و حمام های آب شور

* رژیم غذائی درست و مناسب و مصرف مایعات در سریع ترین زمان ممکن پس از مسابقه یا جلسه تمرینی

* خواب ( مدت 8 تا 10 ساعت ساعت برای داشتن یک خواب بازسازی کننده و سلامت بخش )

* تکنیک های آرامشی و آسایشی ، تجسم سازی در تفکرات ، خود تلقینی ، تکنیک های تمرکز کردن و تنفس کردن یوگا

* برخوردار بودن از یک سبک زندگی و شیوه زندگی متعادل و سالم

ادامه مطلب ...

متن کامل و جامع منشور اخلاقی

ماده ۱ تعاریف:
مقدمه: توپ، تور، دروازه، لباس ورزشی و تمام چیزهائی که در یک بازی فوتبال به کار می روند و نیز حرکات، مقررات و اصطلاحات خاص این بازی عنصر فرهنگی به شمار میروند. بازی فوتبال یک مجموعه فرهنگی است که از مجموع این عناصر ساخته شده و حفظ این مجموعه نیز بخشی از یک نظام روابط اجتماعی سازمان یافته و بزرگتری است که آن را به نام نهاد تفریحی و … فوتبال می شناسیم.
هدف:
اعتلا، عمق و گسترش دادن معرفت و استوار کردن ارزشهای انسانی و اسلامی در اندیشه، عمل و تقویت فضائل اخلاقی و برنامه ریزی برای بهبود رفتارهای فردی و گروهی و اجتماعی و فرهنگ سازی و تولید فرهنگی و ارائه فرهنگ ایرانی و اسلامی با اهتمام جدی به منش و روش ایرانیان و بهره گیری از آن، سالم سازی فضاسازی فرهنگی محیطی با اهتمام به امر به معروف و نهی از منکر، تقویت وحدت هویت ملی جوانان مناسب با آرمانهای ایران اسلامی با توجه به مقتضیات دوره جوانی ضمن بهره وری از توانائیهای آنان، عمق بخشیدن به روحیه برادری و اخوت و تعاون و مشارکت عمومی و بهره مند ساختن ملت از همدلی، توانایی و تقویت امنیت و اقتدار ملی و کمک به توسعه نظم و امنیت عمومی در ورزشگاهها و بالتبع خارج از آن از اهداف فراگیر و قابل توسعه در وظایف اهالی فوتبال و متولیان این ورزش مهم و فراگیر و مورد علاقه اقشار میلیونی جوانان کشور بوده که باید زمینه بسط و گسترش فوتبال ایرانی به عنوان بستر مناسب رشد و ارتقاء فرهنگ عمومی و اخلاقی رفتاری را به وجود آورند

ادامه مطلب ...

جراحی بزرگ کشور

هدفمند کردن یارانه ها که آن را یک جراحی بزرگ کشور می دانند  

      این اتفاق بزرگ در   تاریخ   ۲۹/۰۹/۱۳۸۹  روز یک شنبه که روز به یاد ماندنی خواهد بود     

        انجام  گردیده شد .   

به امید موفقیت دولت خدمتگذار  

                                                                                                        خدا قوت

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مدال برنز رسید

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی درمقابل تیم چین در دیدار رده بندی دومین دوره بازی های ساحلی آسیا به مقام سوم و مدال برنز رسید.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال از مسقط شاگردان 'مارکو اکتاویو' برزیلی لحظاتی پیش در یک بازی یک طرفه موفق شدند ، تیم چین دیگر تیم راه یافته به دیدار رده بندی را با نتیجه شش بر یک شکست دهند و به مدال برنز برسند.تیم ایران در هر سه وقت 12 دقیقه ای فوتبال ساحلی موفق شد با نتایج 2 بر یک، 3 بر صفر و یک بر صفر حریف خود را شکست دهد.گلهای   ایرا ن را دو گل علی نادری و یک گل مسلم مسیگر ، فرید بلوک باشی ، حسن عبداالهی و مهدی بحر العلوم به ثمر رساندند 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب ...